tisdag 8 november 2011

Måtte jävulen ta alla sötsaker!!

Ok nu får det bannimej va nog! Just nu är jag bara fet och äcklig!!
Stod och tömde godisskåpet precis, och det ligger numera några rutor mjölkchoklad, lite ostbågar, lite chips och ca 20 st småkakor i magen...

Jag är sååå ful och äcklig, och FET!!!!
Men jag kunde bara inte motstå...jävla skit!

Varför gör jag så mot mig själv...egentligen..?

Imorgon måste jag plugga igen truten för onyttigheter, måste måste måste!!

Annars går det fort att fläska på sig dom hemska kilon jag gick ner för ett år sen...
Och det vill jag ALDRIG!!!

Så imorgon blir det skärpning!

Sen får karlen min sakta ner lite på sina träningar, vilket är 4-5 ggr i veckan, och lämna lite plats för mig...Det är ett KRAV!!!

Freijan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar